Traseu

1. Amatori individual

Proba Bicicleta – distanta 17 km / diferenta nivel +580m

Bike route 873879 – powered by Bikemap

Startul se va da din localitatea Rasnov. Se va urca putin pe drumul spre cetate, dupa care se va face dreapta prin padure. Traseul continua pe culme spre stanga si coboara intr-un drum forestier. Se continua pe acest drum forestier in sus, pana se ajunge la marcajul turistic triunghi rosu, unde se va face dreapta si se va urma acest marcaj pana in Poiana Cristianului unde o sa intersecteze soseaua.

Se va traversa si se va continua pe traseul turistic marcat cu banda albastra spre Pestera Rasnoavei. In apropierea pesterii, se va face stanga pe poteca ce duce catre un punct de belvedere. Traseul continua pe culme catre Dealul Bogdan, unde se va face dreapta si tot pe culme se coboara spre Valea Carbunarilor, mergand spre partia de biatlon.
    Din vale se va urca o panta si se va continua pe culme pana se ajunge la un o mica poiana cu bancuta, de unde se coboara in Valea Popii intr-un drum forestier. Spre capatul acestui drum, urmeaza o ultima urcare a unei culmi si apoi se coboara catre soseaua Rasnov – Poiana Brasov, si implicit catre finalul probei de bicicleta.

Proba Alergare – distanta 9 km / diferenta nivel +260m

Bike route 873880 – powered by Bikemap

Dupa terminarea probei de bicicleta, se va lasa bicicleta in zona de start si se va pleca in proba de alergare. Se va traversa soseaua Rasnov – Poiana si se va urma traseul turistic marcat cruce albastra, pana se ajunge intr-o poienita. De aici se va continua la stanga catre Petera Rasnoavei. Dupa cativa metrii se va intra dreapta pe o poteca ce va urca pe o mica vale spre culme. Traseul se va intersecta intr-o sa cu cel de bicicleta, unde va trebui sa se faca stanga, si se continua pe aceasta bucata comuna pana la intersectia cu traseul marcat cu banda albastra, unde se va face din nou stanga spre Pestera Rasnoavei. Se va trece pe langa pestera si apoi se coboara spre poienita prin care s-a trecut mai devreme. Traseul continua spre Valea Popii pe poteca cu marcaj banda albastra. Dupa ce se ajunge intr-un drum forestier, se va face stanga, iar spre finalul acestuia se va face dreapta pe o poteca, fiind o bucata comuna cu traseul de bicicleta. Dupa ce se ajunge pe culme, se vor separa cele doua trasee, traseul de alergare o sa faca stanga si se coboara spre soseaua Rasnov-Poiana, si de aici spre sosire.

2. Avansati individual

Proba Bicicleta masculin – distanta 26 km / diferenta nivel +810m

Bike route 873854 – powered by Bikemap

Prima parte a traseului este comuna cu cea de la amatori. Se urca spre cetate, se face dreapta prin padure. Se urmeaza culmea spre stanga si se coboara intr-un drum forestier, unde se merge in sus, pana se ajunge la marcajul turistic triunghi rosu, unde se va face dreapta si se va urma acest marcaj pana in Poiana Cristianului.
    Din aces punct traseul se va separa de amatori, pentru avansati continuand la stanga pe culme dealului Spinarea Lunga spre Poiana mica. Dupa ce se ajunge in poiana mica, se va lasa bicicleta si se va pleca in traseul de alergare spre varful Postavaru.
    Dupa terminarea alergarii, se va lua bicicleta si se coboara pe Valea Sticlariei spre Cabana Aviatorilor, unde se va merge pe sosea aproximativ 1,5 km pana la Poiana Cristianului.
    Din acest punct traseul va fi din nou comun cu cel de amatori. Se va traversa soseaua Rasnov – Poiana si se va continua pe traseul turistic marcat cu banda albastra spre Pestera Rasnoavei. In apropierea pesterii, traseul face stanga pe poteca ce duce catre un punct de belvedere. Traseul continua pe culme catre Dealul Bogdan, unde se va face dreapta si tot pe culme se coboara spre Valea Carbunarilor, mergand spre partia de biatlon.

Proba Bicicleta feminin – distanta 21,5 km / diferenta nivel +630m

Bike route 873895 – powered by Bikemap

Traseul de bicicleta feminin este la fel cu cel de la avansati masculin, pana in apropierea pesterii, unde se coboara inainte pe banda albastra spre Pestera Rasnoavei. Mai departe se coboara tot banda albastra spre o poienita cu bancuta, unde se revine in traseul de avansati masculin, coborand in Valea Popii, intr-un drum forestier. Spre capatul acestui drum, urmeaza o ultima urcare a unei culmi si apoi se coboara catre soseaua Rasnov – Poiana Brasov, si implicit catre finalul probei de bicicleta.

Proba Alergare – distanta 13 km / diferenta nivel +650m

Bike route 873743 – powered by Bikemap

Traseul de alergare pleaca din Poiana mica. Se traverseaza soseaua Brasov – Poiana si se continua pe drumul vechi pana se ajunge la o intersectie, unde se va face stanga si se va urca spre Cariera de piatra si Izvor.
    Se pleaca pe marcajul punct albastru, spre Pestera de Lapte. Se urmeaza acest marcaj pana se ajunge in traseul banda albastra (Saua Tampei – Postavaru). Aici se va face dreapta si se va urma marcajul pana se iese in Poiana Ruia, unde se va face stanga spre telegondola. Se va traversa partia pentru a ajunge in Drumul Rosu, iar apoi se continua pana la Cabana Postavaru.
    De la cabana Postavaru se coboara pe Partia Lupului, pe marcajul cruce rosie. Se va urma acest marcaj spre Prapastia Lupui, se va traversa partia si se va continua pe acesta pana se ajunge la Cariera de piatra. De aici se coboara pe drumul pe care s-a venit pana in Poiana mica.

3. Stafeta amatori

Pentru stafeta amatori traseul va fi acelasi cu cel de de la Amatori individual. Este nevoie de o echipa formata din doi concurenti. Unul va face traseul de bicicleta (17 km), iar celalalt va face traseul de alergare (9 km).

4. Stafeta avansati

Pentru stafeta avansati traseul este compus din proba de bicicleta de la Avansati indivdual (26 km) si proba de alergare de la Amatori invidual (9 km). Traseul de alergare de la stafeta e posibil sa mai sufere modificari, dar le vom prezenta in timp util.